A JZ ENTERTAINMENT KFT. ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓJA
(a továbbiakban: Adatkezelési Tájékoztató vagy Tájékoztató)
A jelen Adatkezelési Tájékoztató a JZ Entertainment Kft. tulajdonában és üzemeltetésében álló www.neverland.hu weboldal és annak aloldalai útján megvalósuló adatkezelésekre, valamint a Társaság 2. pontban meghatározott adatkezelési tevékenységeire vonatkozik.
Az adatkezelésekre az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 Rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (a továbbiakban: GDPR), valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) vonatkozik.
Kérjük figyelmesen olvassa el a jelen Tájékoztatót, annak érdekében, hogy megértse, hogyan kezeljük a személyes adatait és megismerje az adatkezeléssel kapcsolatos jogait.
-
AZ ADATKEZELŐ, VALAMINT AZ ADATKEZELŐ KÉPVISELŐJÉNEK ÉS ADATVÉDELMI TISZTVISELŐJÉNEK AZ ADATAI ÉS ELÉRHETŐSÉGEI
Cégnév: JZ Entertainment Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely:1074 Budapest, Dohány utca 22-24.
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-323233
Nyilvántartó hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Postacím:1074 Budapest, Dohány utca 22-24.
E-mail elérhetőség: info@neverland.hu
Weboldal: www.neverland.hu
Képviselő neve és e-mail elérhetősége: Zaragoza-Rovira Josep Jordi ügyvezető, e-mail: josep.zara@neverland.hu
Adatvédelmi tisztviselő neve és e-mail elérhetősége: Dr. Csige Bernadett, e-mail: dpo@drcsige.hu
a továbbiakban: Adatkezelő vagy Társaság
-
TÁRSASÁGUNK ADATKEZELÉSI TEVÉKENYSÉGEI
A jelen Adatkezelési Tájékoztató Társaságunk alábbi adatkezelési tevékenységire terjed ki:
- A szabadulószoba foglalásokhoz kapcsolódó adatkezelések
- Az asztalfoglalásokhoz kapcsolódó adatkezelések
- A VIP szoba kibérlésével kapcsolatos ajánlatkérésekhez kapcsolódó adatkezelések
- A VIP szoba kibérléséhez kapcsolódó adatkezelések
- A csapatépítő és egyéb rendezvényi szolgáltatásokra vonatkozó árajánlatkérésekhez kapcsolódó adatkezelések
- A csapatépítő és egyéb rendezvényi szolgáltatásainkhoz kapcsolódó adatok kezelése
- A Társaság szabaduló szoba szolgáltatásainak igénybevételéhez kapcsolódó adatkezelések
- Az ajándékutalvány vásárlásokhoz kapcsolódó adatkezelések
- Fogyasztói panaszbejelentésekkel kapcsolatos adatkezelések
- A Társaság hírlevélszolgáltatásával kapcsolatos adatkezelések
- A Társasággal való kapcsolatfelvétellel összefüggő adatok kezelése
- A Társaság internetes közösségi oldalaihoz kapcsolódó adatkezelések
- A Társaság által meghirdetett álláspályázatokhoz kapcsolódó adatkezelések
- A Társaság jogi személy szerződő partnerei képviseletével, illetőleg kapcsolattartásával összefüggő adatok kezelése.
-
AZ ADATKEZELÉSEK CÉLJA, JOGALAPJA, ÉS TERVEZETT IDŐTARTAMA
A 2. pontban meghatározott adatkezelései tevékenységeivel összefüggésben Társaságunk a személyes adatokat az alábbiakban meghatározott célokból, jogalapokon és tervezett időtartamig kezeli.
- A SZABAULÓSZOBA FOGLALÁSOKHOZ KAPCSOLÓDÓ ADATKEZELÉSEK
Az érintett a Társaság szabadulószobáit telefonon, valamint a Társaság weboldalán keresztül online tudja lefoglalni. Társaságunk a szerződésről e-mailben visszaigazolást küld az érintettnek. Az adatkezelés hiányában Társaságunk az érintett foglalását nem tudja teljesíteni.
Az érintett által megadott adatok valóságáért és pontosságáért kizárólag az érintett tartozik felelősséggel.
Az adatkezeléssel érintettek: a szabadulószobát foglaló személyek.
Az adatkezelés célja: az érintett azonosítása, foglalásának rögzítése, visszaigazolása, teljesítése, a teljesítéssel közvetlenül összefüggő kapcsolattartás (jellemzően a teljesítést akadályozó vagy késleltető körülmények felmerülése esetén), számviteli bizonylat kiállítása, megküldése és megőrzése.
Kezelt adatok: érintett neve, e-mail címe, telefonszáma, a foglalással érintett szabadulószoba, a foglalás napja és időtartama, játékosok száma, az érintett által esetlegesen megadott további adatok (kérések, megjegyzések), a foglalással érintett szolgáltatás ellenértéke, megfizetési ideje és módja, valamint ÁFA-s számla esetén a számlázási adatok (név, cím, adószám).
Az adatkezelés jogalapja: az érintettel létrejött teljesítése (GDPR 6. cikk (1) bek. b) pontja). Ettől eltérően a szerződés tartós adathordozón való visszaigazolásához és a számlázáshoz kapcsolódó adatokat a Társaság a rá vonatkozó jogi kötelezettségek teljesítése érdekében – a GDPR 6. cikk (1) bek. c) pontja alapján – kezeli.
Az adatkezelés tervezett időtartama: főszabály szerint a szolgáltatás teljesítését követő 1 év. Ettől eltérően Társaságunk a könyvviteli nyilvántartását alátámasztó számviteli bizonylatokat, ideértve a számlázással kapcsolatos személyes adatokat a Számviteli törvényben előírt bizonylatmegőrzési kötelezettsége folytán legalább 8 évig köteles megőrizni.
A foglalás esetleges lemondása esetén az adatokat Társaságunk a lemondásról (szerződéstől való elállásról) való tudomásszerzését követően haladéktalanul törli.
- AZ ASZTALFOGLALÁSOKHOZ KAPCSOLÓDÓ ADATKEZELÉSEK
Az érintett a Neverland bárba és étterembe e-mailben, telefonon, valamint a Társaság weboldalán keresztül tud asztalt foglalni. Társaságunk a foglalás visszaigazolásáról e-mailben visszaigazolást küld az érintettnek. A lenti adatok megadásának hiányában Társaságunk az érintett foglalását nem tudja rögzíteni és teljesíteni.
Az érintett által megadott adatok valóságáért és pontosságáért kizárólag az érintett tartozik felelősséggel.
Az adatkezeléssel érintettek: a Neverland bárba és étterembe asztalt foglalók.
Az adatkezelés célja: az érintett foglalással kapcsolatos igényeinek egyeztetése, a foglalás rögzítése, visszaigazolása, a foglalással kapcsolatos körülmények egyeztetése (jellemzően a teljesítést akadályozó vagy késleltető körülmények felmerülése esetén).
Kezelt adatok: érintett neve, e-mail címe, telefonszáma, a foglalás napja és kezdő időpontja, a tervezett vendéglétszám, Áfa-s számlaigény, az igénybe venni kívánt szolgáltatások típusa, az érintett által megadott további igények.
Az adatkezelés jogalapja: az adatokat a Társaság a szerződés megkötését megelőzően az érintett kérésére történő lépések megtétele érdekében – a GDPR 6. cikk (1) bek. b) pontja alapján – kezeli.
Az adatkezelés tervezett időtartama: Társaságunk az adatokat a szolgáltatás igénybevételéig őrzi.
A foglalás esetleges lemondása esetén az adatokat Társaságunk a lemondásról való tudomásszerzését követően haladéktalanul törli.
- A VIP SZOBA KIBÉRLÉSÉVEL KAPCSOLATOS AJÁNLATKÉRÉSEKRE VONATKOZÓ ADATKEZELÉSEK
Az érintett a Társaság VIP szobájának kibérlésére és ahhoz kapcsolódó vendéglátó szolgáltatások igénybevételére vonatkozó ajánlatkérését e-mailen keresztül tudja megküldeni számunkra. Ajánlatunkat e-mailen keresztül küldjük meg az érintett számára, amelynek elfogadásával Társaságunk és az ajánlatkérő között létrejön a szerződés és az érintett adatainak további kezelésére a 3.4. alpontban írtak irányadók.
Az adatkezelés hiányában Társaságunk nem tud ajánlatot adni az érintett számára. Az érintett által megadott adatok valóságáért és pontosságáért kizárólag az érintett tartozik felelősséggel.
Az adatkezeléssel érintettek: a Társaság VIP szobájának kibérlésére (helyiségbérletére), valamint ahhoz kapcsolódó vendéglátó szolgáltatások igénybevételére ajánlatot kérők.
Az adatkezelés célja: az érintett azonosítása, ajánlatkérésének fogadása, az érintett igényeinek az egyeztetése, ajánlat adása az érintett számára, a szerződés létrejötte az érintett és a Társaság között.
Kezelt adatok köre: az érintett neve, e-mail címe, telefonszáma, a foglalás napja, valamint kezdő és befejező időpontja, a tervezett vendéglétszám, az igényelt szolgáltatások, valamint az érintett által megadott különleges igények.
Az adatkezelés jogalapja: az adatokat a Társaság a szerződéskötést megelőzően az érintett kérésére történő lépések megtétele érdekében (GDPR 6. cikk (1) bek. b) pontja alapján) kezeli.
Az adatkezelés tervezett időtartama: amennyiben az érintett Társaságunk ajánlatára az abban meghatározott ajánlati kötöttségünk ideje alatt nem nyilatkozik, úgy Társaságunk ezen időtartam elteltét követően törli az érintett adatait. Ha az érintett elfogadja Társaságunk ajánlatát, úgy a fenti adatokat Társaságunk a GDPR 6. cikk (1) bek. b) pontja alapján, az érintettel létrejött szerződés teljesítése érdekében a 3.4. alpontban írtak szerint tovább kezeli. Ajánlatunk elutasítása esetén Társaságunk az erről való tudomásszerzést követően törli az érintettre vonatkozó adatokat.
- A VIP SZOBA KIBÉRLÉSÉHEZ KAPCSOLÓDÓ ADATKEZELÉSEK
A VIP szoba igénybevételére az érintett és Társaságunk között létrejött helyiségbérleti szerződés alapján kerülhet sor.
Az érintett által megadott adatok valóságáért és pontosságáért kizárólag az érintett tartozik felelősséggel. Az adatkezelés hiányában Társaságunk nem tudja a VIP szoba használatát biztosítani.
Az adatkezeléssel érintetek: a Társaság VIP szobájának kibérlésére szerződést kötő személyek.
Az adatkezelés célja: a Társaság és az érintett közötti szerződés teljesítése, a teljesítéssel közvetlenül összefüggő kapcsolattartás, valamint a Társaság adójogi-és számviteli kötelezettségeinek teljesítése (számviteli bizonylat kiállítása, megküldése, megőrzése).
Kezelt adatok: érintett neve, e-mail címe, telefonszáma, a foglalás napja, valamint kezdő és befejező időpontja, a tervezett vendéglétszám, az érintett által megadott különleges igények, az igénybe vett szolgáltatások, azok ellenértéke, megfizetésük ideje és módja, valamint ÁFA-s számla esetén számlázási adatok (számlázási név, cím, adószám).
Az adatkezelés jogalapja: az adatokat a Társaság a szerződés teljesítése érdekében (a GDPR 6. cikk (1) bek. b) pontja alapján) kezeli. Ettől eltérően a számlázáshoz kapcsolódó adatokat a Társaság a rá vonatkozó adójogi és számviteli kötelezettségek teljesítése érdekében (a GDPR 6. cikk (1) bek. c) pontja alapján) kezeli.
Az adatkezelés tervezett időtartama: főszabály szerint a szerződés megszűnését követő 3 hónap. Ettől eltérően Társaságunk a könyvviteli nyilvántartását alátámasztó számviteli bizonylatokat, ideértve a számlázáshoz kapcsolódó adatokat a Számviteli törvényben előírt bizonylatmegőrzési kötelezettsége folytán legalább 8 évig köteles megőrizni.
- A SZABADULÓSZOBA SZOLGÁLTATÁSAINK IGÉNYBE VÉTELÉHEZ KAPCSOLÓDÓ ADATKEZELÉSEK
A szabadulószobákban Társaságunk a szolgáltatás teljesítése (játékmenet folytonosságának biztosítása, a játékosok instruálása) érdekében, valamint vagyonvédelmi célból videokamerás megfigyelőrendszert működtet. A kamerák élőképet, valamint az Azték Sírkamra és Sorozatgyilkos elnevezésű szabadulószobák esetében hangot is rögzítenek. A szabadulószobákban elhelyezett kamerákkal Társaságunk élőképes megfigyelést végez. Az adatkezeléssel összefüggésben bővebb információt a szolgáltatásnyújtás helyszínén kihelyezett adatkezelési tájékoztatóinkban találhat.
Az adatkezeléssel érintettek: a Társaság szabadulószoba szolgáltatásait igénybe vevő játékosok.
Az adatkezelések célja: az érintettel létrejött szolgáltatási szerződés teljesítése, valamint a Társaság adójogi-és számviteli jogi kötelezettségeinek a teljesítése (számviteli bizonylat kiállítása, megőrzése). A videokamerás megfigyelés esetében az adatkezelések célja a szerződés teljesítése és a vagyonvédelem.
Kezelt adatok: az érintett neve, a szolgáltatás ellenértéke, megfizetésének módja és ideje, ÁFA-s számla esetén a számlázási adatok (számlázási név, cím, adószám). A videokamerás megfigyeléssel összefüggésben Társaságunk az érintett képmását, hangját, magatartását, valamint a kameraképpel megszerezhető adatokat (tartózkodási hely és idő) kezeli.
Az adatkezelések jogalapja: az adatokat a Társaság az érintettel létrejött szolgáltatási szerződés teljesítése érdekében (a GDPR 6. cikk (1) bek. b) pontja alapján) kezeli. A számlázáshoz kapcsolódó adatokat a Társaság a rá vonatkozó adójogi-és számviteli jogi kötelezettségek teljesítése érdekében (GDPR 6. cikk (1) bek. c) pontja alapján) kezeli.
Kamerás megfigyelés esetén az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítésén túl Társaságunknak a szabadulószobák területén elhelyezett vagyontárgyainak, illetőleg vagyoni javainak a biztonságához, állagának megóvásához és az azt megsértő személyekkel szembeni fellépéshez fűződő jogos érdekeinek az érvényesítése (GDPR 6. cikk (1) bek. f) pontja).
Az adatkezelések tervezett időtartama: Társaságunk az érintettek adatait a szolgáltatás igénybevételét követő 1 évig őrzi meg, kivéve a könyvviteli nyilvántartásunkat alátámasztó számviteli bizonylatokat – ideértve a számlázással kapcsolatos adatokat -, amelyeket a Számviteli törvényben előírt bizonylatmegőrzési kötelezettsége folytán legalább 8 évig kötelesek vagyunk megőrizni.
A kamerafelvételeket Társaságunk – további megőrzésükre és felhasználásukra okot adó körülmény (pl. bűncselekmény vagy más jogsértés) felmerülésének hiányában a rögzítésüket követő 3 napig őrzi meg.
- CSAPATÉPÍTŐ ÉS EGYÉB RENDEZVÉNYI SZOLGÁLTATÁSOKRA VONATKOZÓ AJÁNLATKÉRÉSEKHEZ KAPCSOLÓDÓ ADATKEZELÉSEK
Az érintett a Társaság csapatépítő és egyéb rendezvényi szolgáltatásaira vonatkozó ajánlatkérését e-mailben vagy a Társaságunk weboldalán keresztül tudja megküldeni számunkra. Társaságunk az érintett igényeire szabott ajánlatát e-mailen keresztül küldi meg az érintett számára. Ajánlatunk elfogadásával az érintett és Társaságunk között létrejön a szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződés. Az érintett által megadott adatok valóságáért és pontosságáért kizárólag az érintett tartozik felelősséggel.
Az adatkezelés hiányában Társaságunk nem tudja ajánlatát az érintett számára megtenni.
Az adatkezeléssel érintettek: a Társaság csapatépítő és egyéb rendezvényi szolgáltatásaira árajánlatot kérők.
Az adatkezelés célja: az érintett azonosítása, az érintett igényeinek az egyeztetése, ajánlat adása az érintett számára, valamint a szerződés létrejötte az érintett és a Társaság között.
Kezelt adatok: érintett neve, e-mail címe, telefonszáma, az ajánlatkéréssel érintett rendezvény típusa, a tervezett vendéglétszám, a rendezvény napja, a rendezvény tervezett kezdetének és befejezésének időpontja, az érintett által igényelt szolgáltatások, valamint az érintett egyéb igényei.
Az adatkezelés jogalapja: az adatokat a Társaság a szerződés megkötését megelőzően az érintett kérésére történő lépések megtétele érdekében (a GDPR 6. cikk (1) bek. b) pontja alapján) kezeli.
Az adatkezelés tervezett időtartama: amennyiben az érintett Társaságunk ajánlatára az abban meghatározott ajánlati kötöttségünk ideje alatt nem nyilatkozik, úgy Társaságunk ezen időtartam elteltét követően törli az érintett adatait. Ha az érintett elfogadja Társaságunk ajánlatát, úgy a fenti adatokat Társaságunk a GDPR 6. cikk (1) bek. b) pontja alapján, az érintettel létrejött szerződés teljesítése érdekében a 3.7. alpontban írtak szerint tovább kezeli. Ajánlatunk elutasítása esetén Társaságunk az erről való tudomásszerzést követően törli az érintettre vonatkozó adatokat.
- A CSAPATÉPÍTŐ ÉS EGYÉB RENDEZVÉNYI SZOLGÁLTATÁSAINKHOZ KAPCSOLÓDÓ ADATKEZELÉSEK
Az érintett megkeresésére Társaságunk megküldi a csapatépítő és az egyéb rendezvényi szolgáltatásaira vonatkozó árajánlatát az érintettnek, amely ajánlat elfogadásával az érintett és Társaság között létrejön a szerződés. Társaságunk az adatkezelés hiányában nem tudja biztosítani a csapatépítő és egyéb rendezvényi szolgáltatásainak teljesítését.
Az érintett által megadott adatok valóságáért és pontosságáért kizárólag az érintett tartozik felelősséggel.
Az adatkezeléssel érintettek: a Társaság csapatépítő és egyéb rendezvényi szolgáltatásaira szerződést kötő személyek.
Az adatkezelés célja: Társaság és az érintett közötti szerződés teljesítése, a teljesítéssel közvetlenül összefüggő kapcsolattartás, a Társaság adójogi-és számviteli kötelezettségeinek a teljesítése (számviteli bizonylat kiállítása, megküldése, megőrzése).
Kezelt adatok: érintett neve, e-mail címe, telefonszáma, az érintett rendezvény típusa, a tervezett vendéglétszám, a rendezvény napja, a rendezvény tervezett kezdetének és befejezésének időpontja, az igénybe vett szolgáltatások, azok ellenértéke, valamint megfizetésének ideje és módja, továbbá Áfa-s számla esetén az érintett számlázási adatai (számlázási név, cím, adószám).
Az adatkezelés jogalapja: az adatokat a Társaság az érintettel létrejött szerződés teljesítése érdekében (a GDPR 6. cikk (1) bek. b) pontja alapján) kezeli.
Az adatkezelés tervezett időtartama: szerződés megszűnését követő 3 hónap. Ettől eltérően Társaságunk a könyvviteli nyilvántartását alátámasztó számviteli bizonylatokat, ideértve a számlázáshoz kapcsolódó adatokat a Számviteli törvényben előírt bizonylatmegőrzési kötelezettsége folytán legalább 8 évig köteles megőrizni.
- Az AJÁNDÉKUTALVÁNYOK VÁSÁRLÁSÁHOZ KAPCSOLÓDÓ ADATKEZELÉSEK
Az érintettek a szabadulószoba szolgáltatásainkra vonatkozó ajándékutalványokat személyesen vagy a Társaságunk weboldalán keresztül online tudják megvásárolni. A megvásárolt utalványok online vásárlás esetén az érintett által megadott e-mail címre kerülnek megküldésre, személyes vásárlás esetén pedig személyesen kerülnek átadásra az érintettnek. A vásárlás során az érintett által megadott adatok valódiságáért és pontosságáért kizárólag az érintett vásárló tartozik felelősséggel.
Az adatkezelés hiányában Társaságunk az ajándékutalvány megvásárlását nem tudja biztosítani.
Az adatkezeléssel érintettek: a Társaságtól ajándékutalványt vásárló személyek.
Az adatkezelés célja: az érintett azonosítása, a Társaság és az érintett közötti szerződés létrejötte, teljesítése, a Társaság adójogi-és számviteli kötelezettségeinek teljesítése (számviteli bizonylat kiállítása, megküldése, megőrzése).
Kezelt adatok: érintett neve, e-mail címe (online vásárlás esetén), telefonszáma, az ajándékutalvány ellenértéke, lejárati ideje, az utalvány felhasználható játékosok száma, ÁFA-s számla igénylése esetén az érintett számlázási neve, számlázási címe és adószáma, valamint az utalvány ellenértékének megfizetésének ideje és módja.
Az adatkezelés jogalapja: az adatokat a Társaság az érintettel létrejött szerződés teljesítése érdekében (a GDPR 6. cikk (1) bek. b) pontja alapján) kezeli.
Az adatkezelés tervezett időtartama: az adatok az utalvány felhasználását vagy ennek hiányában az utalvány lejárati idejét, illetőleg – a lejárati idejének meghosszabbítása esetén – a meghosszabbított lejárati idejét követően törlésre kerülnek. Ettől eltérően Társaságunk a könyvviteli nyilvántartását alátámasztó számviteli bizonylatokat, ideértve a számlázással és fizetéssel kapcsolatos adatokat a Számviteli törvényben előírt bizonylatmegőrzési kötelezettsége folytán legalább 8 évig köteles megőrizni.
- FOGYASZTÓI PANASZBEJELENTÉSEKKEL KAPCSOLATOS ADATKEZELÉSEK
Az érintett fogyasztó Társaságunk szolgáltatásával kapcsolatos panaszát a postcímünkre vagy e-mail címünkre megküldött levelében, valamint telefonon vagy személyesen a helyszínen tartózkodó munkatársunknál tudja bejelenteni a Társaságunk számára. Amennyiben az érintett az általa szóban közölt panasz kezelésével nem ért egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Társaság a panaszról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni és annak egy másolati példányát az érintettnek átadni, illetőleg megküldeni.
Az érintett által megadott adatok valóságáért és pontosságáért kizárólag az érintett tartozik felelősséggel.
Az adatkezeléssel érintettek: a panaszbejelentést tevő fogyasztók.
Az adatkezelés célja: az érintett fogyasztó azonosítása, a panasz kivizsgálása, megválaszolása, és – annak megalapozottsága esetén, illetve az ügy körülményeitől függően – a panasz orvoslása, a panaszos fogyasztó jogszabályban biztosított jogai érvényesülésének a biztosítása.
Kezelt adatok: a panaszos neve, a panaszbejelentés módja, ideje, a fogyasztói panasz tartalma, a panasz kivizsgálásával és orvoslásával összefüggésben keletkezett adatok. Amennyiben a Társaságnak a rá vonatkozó jogszabály alapján a panaszról jegyzőkönyvet kell felvennie, úgy a jegyzőkönyv az alábbi adatokat tartalmazza:
- a) az érintett neve, lakcíme,
- b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
- c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
- d) a Társaság nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
- e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
- f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
- g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
Az adatkezelés jogalapja: a GDPR 6 cikk (1) bek. c) pontja, vagyis a Társaságra vonatkozó jogi kötelezettségek teljesítése. A fogyasztói panasz kivizsgálására, megválaszolására és jegyzőkönyvezésére vonatkozó kötelezettségeket a 2009. évi LXXVI. törvény 35.-36. §-ai és az 1997. évi CLV. törvény (Fogyasztóvédelmi törvény) 17/A. § -a írja elő a Társaság számára.
Az adatkezelés tervezett időtartama: a Társaságunk az adatokat 3 évig őrzi meg. Ettől eltérően, ha a fogyasztói jogvita tárgyában bírósági vagy más hatósági eljárás indul, úgy a Társaság a jogvita tárgyához kapcsolódó adatokat az eljárás jogerős befejezésétől számított 5 (öt) év elteltével, illetve amennyiben az eljárásban jogerős marasztaló határozat születik, úgy a határozat végrehajtásához fűződő jog elévülését követően törli.
- A HÍRLEVÉLSZOLGÁLTATÁSAINKHOZ KAPCSOLÓDÓ ADATKEZELÉSEK
Társaságunk a hírlevél-szolgáltatására feliratkozókat rendszeresen tájékoztatja a szolgáltatásairól, akcióiról és a Társaság működésével és tevékenységeivel kapcsolatos hírekről. Az érintett által megadott adatok valóságáért és pontosságáért kizárólag az érintett tartozik felelősséggel.
Az adatkezeléssel érintetek: a Társaság hírlevélszolgáltatására feliratkozók.
Az adatkezelés célja: Társaságunk működésével és szolgáltatásaival kapcsolatos hírlevelek küldése az érintett számára.
Kezelt adatok: az érintett neve, e-mail címe, a hírlevélszolgáltatásra való feliratkozásának időpontja. Az érintett által megadott adatok valódiságáért és pontosságáért kizárólag az érintett tartozik felelősséggel.
Az adatkezelés jogalapja: az adatokat Társaságunk az érintett hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) bek. a) pontja) alapján kezeli.
Az adatkezelés tervezett időtartama: Társaságunk az adatokat az érintett hozzájárulásának visszavonásáig kezeli. Az érintett a hírlevélszolgáltatásunkról való leiratkozást elvégezheti a hírleveleink végén megtalálható leiratkozási linkre kattintva automatikusan, vagy leiratkozási kérelmét megküldheti az 1. pontban meghatározott e-mail címünkre vagy postacímünkre is. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló korábbi – visszavonás előtti – adatkezelések jogszerűségét. A hozzájárulás visszavonása esetén Társaságunk a továbbiakban nem küld hírlevelet az érintett részére.
- A TÁRSASÁGGAL VALÓ KAPCSOLATFELVÉTELLEL ÖSSZEFÜGGŐ ADATOK KEZELÉSE
Az érintettek Társaságunkkal a kapcsolatot elsősorban e-mailben, postai úton vagy telefonon keresztül tudják felvenni. Az érintett által a kapcsolatfelvétel során megadott adatok valóságáért és pontosságáért kizárólag az érintett tartozik felelősséggel.
Az adatkezeléssel érintettek: a Társasággal e-mailben, telefonon vagy írásban postai úton kapcsolatba lépő személyek.
Az adatkezelés célja: az érintett számára a Társasággal való kapcsolatfelvétel biztosítása, az érintett azonosítása, megkeresésének megválaszolása és a megkeresésének tárgyával összefüggő kapcsolattartás az érintettel.
Kezelt adatok: az érintett neve, a kapcsolatfelvétel formájától és az érintett által választott/igényelt kapcsolattartási formától függően az érintett e-mail címe és/vagy telefonszáma és/vagy postacíme, az érintett megkeresésének tárgya, tartalma, valamint a megkeresés tárgyától függően az érintett által megadott további adatok.
Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) bek. a) pontja).
Az adatkezelés tervezett időtartama: Társaságunk az érintettek adatait a kapcsolatfelvétel céljának a megvalósulását követően törli, kivéve, ha jogszabály az adatok további tárolását írja elő a Társaság számára vagy ha az érintettel további kapcsolat jön létre, amely az érintett személyes adatainak a kezelésével jár együtt, amely esetben a Társaság a további adatkezelésről tájékoztatást nyújt az érintett számára.
Az érintett a hozzájárulásának visszavonása: az érintett az adatkezeléshez adott hozzájárulását bármikor, indokolás nélkül jogosult visszavonni a Társaság jelen Tájékoztató szerinti postacímére vagy e-mail elérhetőségére megküldött nyilatkozatával. A hozzájárulás visszavonása esetén Társaságunk nem tudja az érintett számára a kapcsolattartást és az érintett megkeresésének megválaszolását biztosítani. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, visszavonás előtti adatkezelések jogszerűségét.
- TÁRSASÁGUNK INTERNETES KÖZÖSSÉGI OLDALAIHOZ KAPCSOLÓDÓ ADATKEZELÉSEK
Társaságunk a szolgáltatásai megismertetése és népszerűsítése céljából Facebook, Instagram, TikTok és Youtube internetes közösségi oldalakat tart fenn, amely közösségi oldalak nyilvánosak. Társaságunk az internetes közösségi oldalaihoz kapcsolódó üzenetküldő alkalmazásokon keresztül biztosítja, hogy a felhasználók privát üzenetet küldhessenek a számára, illetőleg kapcsolatba léphessenek vele.
A Társaság internetes közösségi oldalakon való jelenlétének a célja a Társaság szolgáltatásainak, valamint a weboldalán található tartalmainak a közösségi oldalain történő megosztása, publikálása, marketingje. A Társaság közösségi oldalainak segítségével annak felhasználói tájékozódhatnak a Társaság szolgáltatásairól, legújabb akcióiról, a Társaság által szervezett rendezvényekről és egyéb eseményekről, valamint a Társaságot érintő hírekről.
A közösségi oldal felhasználója a saját elhatározása alapján az adott közösségi oldal felhasználási és szolgáltatási feltételei szerint a Társaság internetes közösségi oldalaival interakcióba léphet, így például a Társaság közösségi oldalát követheti, kedvelheti, arra feliratkozhat, valamint az oldalon közzétett tartalmakat kedvelheti, szövegesen vagy – az adott platform által lehetővé tett – egyéb módon értékelheti, azokat megoszthatja, amely felhasználói tevékenységek (interakciók) mind az érintett önkéntes hozzájárulásán alapulnak. A Társaság a közösségi oldalain keresztül privát üzenetben kizárólag akkor kommunikál, amennyiben az érintett ott veszi fel vele a kapcsolatot. A Társasággal az internetes közösségi oldalain, illetőleg ahhoz kapcsolódó üzenetküldő platformon keresztül történő kapcsolatfelvétel minden esetben önkéntes, az az érintett saját elhatározásán alapul.
A Facebook és Instagram közösségi platformok, valamint a Messenger üzenetküldő alkalmazások esetében az adatkezelések olyan platformokon, illetőleg alkalmazásokon keresztül történik, amelyeket harmadik fél üzemeltet és amelyek használatára harmadik fél felhasználási feltételei és adatvédelmi szabályzatának a rendelkezései vonatkoznak. Ezek a szabályok a https://www.facebook.com/legal/terms és a https://www.facebook.com/privacy/policy internetes oldalakon érhetők el az érintettek számára.
Társaságunk Youtube oldalával kapcsolatos adatkezelések a Youtube internetes platformon keresztül történnek, amelyet a Google Ireland Limited (székhelye/postacíme: Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Írország) üzemeltet. A közösségi platform felhasználási feltételei és adatvédelmi irányelvei a https://policies.google.com/terms?hl=hu és a https://policies.google.com/privacy?hl=hu weboldalon érhetők el.
Társaságunk TikTok oldala esetében az adatkezelések a TikTok közösségi platformon keresztül zajlanak, amelyet a TikTok Technology Limited (postacíme: 10 Earlsfort Terrace, Dublin, D02 T380, Írország) üzemeltet. A közösségi platform felhasználási feltételei, valamint adatkezelési szabályzata a https://www.tiktok.com/legal/page/eea/terms-of-service/hu-HU és a https://www.tiktok.com/legal/page/eea/privacy-policy/hu-HU a weboldalakon érhetők el.
Az adatkezeléssel érintettek: a Társaság internetes közösségi oldalaival (Facebook, Instagram, TikTok, Youtube) internetes közösségi oldalaival interakcióba lépő (így például az oldalt követő, azt kedvelő, arra feliratkozó, valamint az oldalon közzétett tartalmakat kedvelő, értékelő, megosztó) személyek, továbbá a Társaságnak az Instagramon és a Messenger üzenetküldő alkalmazáson keresztül privát üzenetet küldő felhasználók.
A kezelt adatok köre: az érintettek internetes közösségi oldalon regisztrált felhasználóneve, nyilvános profilképe, a Társaság internetes közösségi oldalaival kapcsolatos interakcióik (pl. az oldal követése, kedvelése, az oldalra történő feliratkozás, az oldalon található tartalmak értékelése, véleményezése, megosztása), valamint a Társaságnak küldött üzeneteik tartalma.
Az adatkezelések célja: a Társaság internetes közösségi oldalával interakcióba lépő személyek esetén a Társaság tevékenységeinek és szolgáltatásainak a bemutatása, ismertetése, illetőleg népszerűsítése. A privát üzenetet küldők esetén az adatkezelés célja az érintett és a Társaság közötti kapcsolatfelvétel és kommunikáció lehetőségének biztosítása, valamint az érintett üzenetének megválaszolása.
Az adatkezelések jogalapja: a Társaság az adatokat az érintettek hozzájárulása – vagyis a GDPR 6 cikk (1) bek. a) pontja – alapján kezeli. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, visszavonása előtti adatkezelések jogszerűségét.
Az adatkezelések tervezett időtartama: Társaságunk a közösségi oldalaival interakcióba lépő személyekre vonatkozó adatokat az érintett hozzájárulásának visszavonásáig, legfeljebb azonban a Társaság internetes közösségi oldalának a törléséig kezeli. Privát üzenetek esetén az adatokat Társaságunk a kapcsolatfelvételtől számított 1 évig őrzi, kivéve, ha jogszabály az adatok további tárolását írja elő Társaságunk számára vagy ha az érintettel további kapcsolat jön létre, amely az érintett személyes adatainak a kezelésével jár együtt.
Az érintett a „követés leállítása” vagy ”mégsem tetszik” gombokra kattintással iratkozhat le a Társaság Facebook oldalának a követéséről, vagy a Facebook oldal beállításai segítségével tilthatja a nem kívánt híreket és tartalmakat. A Társaság Instagram oldalának követését a felhasználó a követés leállítása gombra kattintással leállíthatja, továbbá a némítás vagy korlátozás gombokra kattintással a nem kívánatos tartalmak szűrhetők. Az érintettek a Társaság Youtube oldaláról a leiratkozás gombra kattintással tudnak leiratkozni, valamint az értesítések beállításával tudják a nem kívánt értesítéseket/tartalmakat szűrni. A Társaság TikTok oldalának követői a követés visszavonása gombra kattintással tudják az oldal követését leállítani. A visszaélések jelentése és eltávolítása érdekében az érintettek a közösségi platformok üzemeltetőjéhez is fordulhatnak. Ezzel összefüggésben Facebookon a regisztráció és bejelentkezés nélkül is elérhető súgóközpont „Szabályok és jelentések” menüpont „Visszaélés jelentése” alpontja segít az eligazodásban: https://www.facebook.com/help/1753719584844061?helpref=hc_global_nav, valamint az Instagram oldallal kapcsolatos visszaélésekkel kapcsolatosan a következő oldalon találhat eligazítást az érintett: https://hu-hu.facebook.com/help/instagram/165828726894770. A Youtube platformon megjelenő tartalmak bejelentésével kapcsolatosan a https://support.google.com/youtube/answer/2802027?hl=hu&co=GENIE.Platform%3DAndroid oldalon tájékozódhatnak.
Az érintett hozzájárulásának a visszavonásával összefüggésben a Társaság felhívja a figyelmet arra, hogy – a világháló technológia természetéből fakadóan (ott közzétett adatok más felhasználók számára is hozzáférhetők és letölthetők), valamint a közösségi platform saját felhasználási és adatkezelési szabályaira tekintettel – az érintett hozzájárulásának visszavonása és az adatok Társaság vagy az érintett általi törlése ellenére fennállhat a korábban közzétett adatok esetleges más felhasználók, valamint a közösségi platform üzemeltetője által történő további kezelésének a lehetősége. A Társaság internetes közösségi oldalainak a látogatóira egyebekben mindig adott internetes közösségi oldal adatvédelmi- és szolgáltatási feltételei alkalmazandók.
Közös adatkezelés: a Társaság a Facebook közösségi oldalán megvalósuló statisztikai célú adatkezelések esetében a platformot üzemeltető Meta Platforms Ireland Limited szolgáltatóval közös adatkezelőként jár el. A közös adatkezelési megállapodás részleteiről a Facebook Oldalelemzések funkció adatkezelői függeléke ad részletes tájékoztatást, amely a következő linken érhető el az érintettek számára: https://hu‐hu.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum
Az oldalelemzések eredményének a megismerése útján Társaságunk statisztikákat szerezhet a látogatásokról és látogatóiról, amely statisztikákat a Meta Platforms Ireland Limited készíti el. Ennek köszönhetően Társaságunk jobban és célirányosabban irányíthatja a szolgáltatásaink értékesítését és a statisztikák lehetővé teszik Társaságunk számára, hogy az érintett felhasználóknak továbbfejlesztett tartalmakat és funkciókat bocsáthasson rendelkezésre.
Az oldalon megjelenő tartalmak további fejlesztése érdekében Társaságunk a látogatások során gyűjtött információk segítségével az azokon alapuló demográfiai és geográfiai kiértékelésekhez is hozzáférhet, amely által célzottan az érdeklődésnek megfelelő reklámhirdetéseket jeleníthet meg anélkül, hogy közvetlenül megismerné az érintettek, mint látogatók személyazonosságát. A Meta Platforms Ireland Limited által elkészített látogatói statisztikák kizárólag anonim módon kerülnek Társaságunk felé továbbításra, a statisztikák alapjául szolgáló adatokhoz Társaságunknak nincs hozzáférése. Társaságunk a személyes adatok Meta Platform Inc. általi kezelését magában foglaló későbbi – a közös adatkezelési tevékenység köré kívül eső – műveletek tekintetében nem minősül adatkezelőnek.
Oldalelemzések (insights) és cookie-k használata:
Társaságunk a Facebook oldalán a Meta Platforms Ireland Limited oldalelemzések szolgáltatását használja annak érdekében, hogy anonim statisztikai adatokat kapjon az oldalának látogatóiról. Az érintett oldalon tett látogatása során a Meta Platforms Ireland Limited az érintett eszközén (pl. számítógépes vagy mobileszközén) egy bizonyos adatcsomagot, úgynevezett cookie-t helyez el, amely egy hozzárendelhető felhasználói kódot tartalmaz. Ha az érintett Facebook felhasználóként regisztrált, a felhasználói kód összekapcsolható az érintett adataival és az ezáltal tárolt információkat a Meta Platforms Ireland Limited kezeli. Ennek során előfordulhat az is, hogy harmadik felek felhasználják ezeket a Facebook-cookie-kból nyert információkat annak érdekében, hogy a Facebookon reklámtevékenységet folytató vállalatok számára szolgáltatásokat bocsássanak a rendelkezésre. Az oldalelemzésekkel kapcsolatos további információk a Meta Platforms Ireland Limited és Társaságunk között az adatkezelői kompetenciára vonatkozóan hatályban lévő Oldalelemzések funkció adatkezelői függelékében találhatók, amely a https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum oldalon érhető el.
A cookie-kkal kapcsolatos további információk a Meta Platforms Ireland Limited cookie szabályzatában olvashatók, amely elérhető a következő oldalon: https://www.facebook.com/policies/cookies/
Az érintett a Facebook felhasználói fiókjában a https://www.facebook.com/settings/cookie felületen be tudja állítani az általa nem engedélyezett sütiket, valamint ezen kívül az érintett böngészője vagy a készüléke is kínálhat olyan funkciókat, amelyek segítségével eldöntheti, hogy elhelyezhetők-e cookie-k a böngészőben, illetve amelyekkel törölheti a cookie-kat. Ezek a beállítások böngészőnként eltérőek, és a gyártók mind az elérhetővé tett beállításokat, mind azok működését bármikor módosíthatják. Amennyiben az érintett letiltja a böngésző cookie-k használatát, előfordulhat, hogy a Meta-termékek bizonyos részei nem működnek megfelelően. A legnépszerűbb böngészők által kínált szabályozási beállításokról az érintett az alábbi hivatkozásokon keresztül olvashat:
- Google Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/61416?hl=hu
- Firefox: https://support.mozilla.org/hu/kb/sutik-informacio-amelyet-weboldalak-tarolnak-szami?redirectlocale=hu&redirectslug=S%C3%BCtik+kezel%C3%A9se
- Internet Explorer: https://support.microsoft.com/hu-hu/windows/cookie-k-t%C3%B6rl%C3%A9se-%C3%A9s-kezel%C3%A9se-168dab11-0753-043d-7c16-ede5947fc64d
- Microsoft Edge: https://support.microsoft.com/hu-hu/windows/a-microsoft-edge-a-b%C3%B6ng%C3%A9sz%C3%A9si-adatok-%C3%A9s-az-adatv%C3%A9delem-bb8174ba-9d73-dcf2-9b4a-c582b4e640dd
- AZ ÁLLÁSPÁLYÁZATAINKHOZ KAPCSOLÓDÓ ADATKEZELÉSEK
Meghirdetett álláspályázatainkra a pályázók által e-mailen keresztül benyújtott, a pályázó végzettségét, szakmai életútját bemutató önéletrajzzal lehet jelentkezni. Társaságunk az adatkezelés hiányában az érintett pályázatát nem tudja elbírálni.
Az adatkezeléssel érintettek: Társaságunk álláshirdetéseire jelentkezők.
Az adatkezelés célja: a Társaság által meghirdetett munkakör betöltése, az érintett azonosítása, pályázatának elbírálása, az elbírálás eredményéről az érintett értesítése és a felvételt nyert pályázóval a szerződés megkötésének előkészítése.
Kezelt adatok: a jelentkező pályázatában, illetve önéletrajzában feltüntetetett személyes adatok, amelyek jellemzően a következők:
– vezeték- és keresztnév;
– lakóhely;
– születési idő;
– telefonos és e-mailes elérhetőség;
– a pályázott munkakör megjelölése;
– bérigény;
– előző munkahelyek, munkakörök és szakmai tapasztalat;
– megszerzett végzettségek, képesítések és a hozzájuk tartozó oktatási intézmények, az ezeket tanúsító okiratok adatai;
– egyéb végzettségek és képesítések, jogosítványok, az ezeket igazoló okiratok adatai;
– nyelvismeret foka és az azt igazoló dokumentum adatai;
– bemutatkozó és/vagy motivációs levél;
– esetlegesen a pályázó által megfogalmazott további információk;
– a pályázó fényképe és
– a pályázó aláírása.
Az adatkezelés jogalapja: Társaságunk az adatokat az érintett hozzájárulása alapján (GDPR 6. cikk (1) bek. a) pontja alapján) kezeli.
Az adatkezelés tervezett időtartama: amennyiben az érintett nem nyer felvételt/pályázata negatívan kerül elbírálásra, az érintett adatait a pályázatának elbírálását követően töröljük. Amennyiben az érintett felvételt nyer/sikeresen pályázott, az adatait a Társaságunk a munkaviszony létesítése, teljesítése, valamint a Társaságra vonatkozó munkajogi, adójogi és számviteli kötelezettségek teljesítése érdekében tovább kezeli.
Az érintett pályázó az adatkezeléshez adott hozzájárulását bármikor, indokolás nélkül jogosult visszavonni a Társaság jelen Tájékoztató szerinti postacímére vagy e-mail elérhetőségére megküldött nyilatkozatával. A hozzájárulás visszavonása esetén Társaságunk nem tudja az érintett pályázatát elbírálni. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, visszavonás előtti adatkezelések jogszerűségét.
- A PARTNER SZERVEZEINK KÉPVISELETÉVEL ÉS KAPCSOLATTARTÁSÁVAL ÖSSZEFÜGGŐ ADATKEZELÉSEK
Társaságunk a jogi személy partnereivel az általuk kijelölt képviselők, illetőleg kapcsolattartók útján kommunikál. Ennek során a partner képviselőjeként, kapcsolattartójaként eljáró személyek adatain az adott partnerrel fennálló szerződés előkészítéséhez, megkötéséhez, teljesítéséhez, illetőleg megszűnéséhez/megszüntetéséhez szükséges műveleteket hajt végre.
Az adatkezeléssel érintettek: a Társaság szerződő vagy szerződéses partner szervezetei által a képviseletükre, illetőleg kapcsolattartójukként kijelölt személyek.
Az adatkezelés célja: a Társaság és az adott partner szervezet között a szerződés megkötése (létrejötte), teljesítése, és a teljesítéssel közvetlenül összefüggő kapcsolattartás biztosítása.
A kezelt adatok: az érintett neve, a partnernél betöltött pozíciója/beosztása, e-mail címe és/vagy telefonszáma, aláírása.
Az adatkezelés jogalapja: a Társaságnak, valamint szerződő partnerének a partner képviseleti joga gyakorlásához és szervezeti működésének biztosításához, valamint a felek közötti szerződés teljesítéséhez fűződő jogos érdekeinek az érvényesítése (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pontja).
Az adatok forrása: az érintettek adatait Társaságunk partnere továbbítja számunkra.
Az adatkezelés tervezett időtartama: az adatkezelés alapesetben a szerződéses jogviszony fennállásáig tart. A szerződéses dokumentumokat, valamint elektronikus levelezéssel történt kapcsolattartás esetén a jogviszony szempontjából lényeges tartalmú nyilatkozatokat tartalmazó elektronikus leveleket a Társaság a partnerrel fennállt szerződéses jogviszony megszűnésétől számított 5 (öt) év elteltéig – a polgári jogi követelések elévülésének idejéig – megőrzi. Ettől eltérően Társaságunk a Számviteli tv. 169. §-ában előírt bizonylat megőrzési kötelezettségnek megfelelően, az annak teljesítéséhez szükséges dokumentumokat a törvény értelmében a bizonylat kiállításától számított 8 évig megőrzi. Ez a kötelezettség kiterjedhet az egyes szerződések dokumentumainak megőrzésére is, ez esetben az érintett abban szereplő adatai is megőrzésre kerülnek erre az időre azzal, hogy a szerződéses jogviszony megszűnésétől kell számítani a fenti 8 éves határidőt.
-
A SZEMÉLYES ADATOK MEGISMERÉSÉRE JOGOSULT MUNKATÁRSAINK
Az általunk kezelt személyes adatokat az adatkezelési művelettel érintett munkafolyamatban részt vevő és az adatkezeléssel összefüggő döntési, valamint intézkedési jogosultsággal rendelkező munkavállalóink jogosultak megismerni Társaságunk adatkezelési szabályzataiban foglalt előírások és alapelvek tiszteletben tartásával.
-
A SZERVEZETÜNKÖN KÍVÜLI ADATTOVÁBBÍTÁSOK CÍMZETTJEI (azok a személyek, akik/amelyek részére a személyes adatokat a szervezetünkön kívülre továbbítjuk)
Társaságunk a vonatkozó jogszabályok által előírt adó bevallási és számviteli kötelezettségeinek a teljesítéséhez könyvelőt vesz igénybe, akinek a részére a megbízása teljesítéséhez szükséges személyes adatokat – így az érintett által eszközölt kifizetésekkel és a számlázásokkal összefüggő adatokat – továbbítja. Társaságunk könyvelője: iSuccess Kft. (székhelye/postacíme: 1172 Budapest, Martin utca 5., cégjegyzékszáma: Cg. 01-09-187677, e-mail elérhetősége: hello@isuccess.hu).
Társaságunk a számlák kiállításához, megküldéséhez, valamint a számlákra vonatkozó NAV adatszolgáltatás teljesítéséhez igénybe veszi a számlázz.hu online számlázó programot, amelynek üzemeltetője a KBOSS.hu Kft (székhelye/postacíme: 1031 Budapest, Záhony utca 7., cégjegyzékszáma: Cg. 01-09-303201, e-mail elérhetősége: info@szamlazz.hu, weboldal: www.szamlazz.hu) az üzemeltetési feladataival összefüggésben hozzáfér a programban kiállított számlaadatokhoz.
Társaságunk szabadulószoba szolgáltatásainak az online foglalási és nyilvántartási rendszerét a PANIQ ENTERTAINMENT LLC (székhelye/postacíme: 3393 Barham Blvd, Los Angeles, CA 90068, Amerikai Egyesül Államok, nyilvántartási száma: 201409310452, e-mail elérhetősége: hello@paniqroom.com) biztosítja, amely a foglalási és nyilvántartási rendszerben tárolt adatokhoz az üzemeltetési feladatainak és ahhoz kapcsolódóan szükségessé váló feladatok (pl. javítási, karbantartási feladatok) ellátása érdekében hozzáférhet és a szükséges adatkezelési műveleteket végrehajthatja.
Társaságunk www.neverland.hu weboldalának tárhelyét az alábbi tárhely-szolgáltató biztosítja számunkra:
Megnevezés: BlazeArts Kft.
Nyilvántartási szám: 01-09-389087
Székhely (postacím): 1096 Budapest, Thaly Kálmán utca 39.
E-mailes elérhetőség: dpo@forpsi.hu
Az adattovábbítás célja az adatoknak az adatfeldolgozó szerverén való tárolása és ahhoz kapcsolódóan esetlegesen szükségessé váló további feladatok (pl. hibajavítás, karbantartás) ellátása.
Az érintettekkel való elektronikus kapcsolattartásra szolgáló e-mail levelezőrendszerünket az alábbi szolgáltató biztosítja Társaságunk számára:
Megnevezés: Google Ireland Limited
Nyilvántartási szám: 368047
Székhely (postacím): Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Írország
E-mailes elérhetőség: dublin-datacenter@google.com
Az adattovábbítás célja az elektronikus levelezőrendszer üzemeltetése, a személyes adatoknak az adatfeldolgozó szerverén való tárolása és ahhoz kapcsolódóan esetlegesen szükségessé váló további feladatok (pl. hibajavítás, karbantartás) ellátása.
Társaságunk a hírlevél szolgáltatásának nyújtásához igénybe veszi az alábbi szolgáltató online hírlevélküldő rendszerét:
Megnevezés: MailerLite Limited
Székhely (postacím): Ground Floor, 71 Lower Baggot Street, Dublin 2, D02 P593, Írország
E-mailes elérhetőség: info@mailerlite.com
Weblap: www.mailerlite.com
Az adattovábbítás célja a hírlevélküldő program üzemeltetése, a személyes adatoknak az adatfeldolgozó szerverén való tárolása és ahhoz kapcsolódóan esetlegesen szükségessé váló további feladatok (pl. hibajavítás, karbantartás) ellátása.
Társaságunk a bankkártyás fizetési tranzakciók lebonyolításához igénybe veszi a pénzforgalmi számláját vezető OTP Bank Nyrt. (székhelye: 1051 Budapest, Nádor utca 16.; postacíme: OTP Bank Nyrt., 1876 Budapest; e-mail elérhetősége: informacio@otpbank.hu; telefonos elérhetősége:(+36 1/20/30/70) 3 666 666, honlap: www.otpbank.hu), valamint az online fizetési tranzakciók lebonyolításához a Simple Pay fizetési felületet üzemeltető OTP Mobil Kft. székhelye/postacíme: 1143 Budapest, Hungária krt. 17-19, nyilvántartási száma: Cg. 01-09-174466, e-mail: ugyfelszolgalat@simple.hu, honlap: www.simplepay.hu) szolgáltatók fizetési szolgáltatásait.
Az adattovábbítások célja a fizetési tranzakciók lebonyolítása, az ezekkel való visszaélések, csalások megelőzése és felderítése érdekében, valamint a fizetési szolgáltatónál a fizetés eredményessége érdekében esetlegesen szükségessé váló további feladatok ellátása, a tranzakciók visszaigazolása. A SimplePay fizetés során megadott bankkártyaadatok közvetlenül az OTP Mobil Szolgáltató Kft. OTP SimplePay rendszerébe kerülnek, azokat a Társaság semmilyen formában nem látja, tárolja, vagy fér hozzájuk.
Társaságunk Facebook és Instagram internetes közösségi oldalait, valamint Facebook Messenger alkalmazását biztosító platformok üzemeltetője a Meta Platforms Ireland Limited (székhely: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Ireland, postacíme: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Ireland, telefon: +001 650 543 4800, üzenet: https://facebook.com/help/contact/540977946302970 , webhely: https://www.facebook.com/privacy/explanation), amely hozzáférhet a Társaság közösségi oldalain és üzenetküldő alkalmazásaiban tárolt adatokhoz. A platformok üzemeltetője működteti a platform teljes informatikai infrastruktúráját (a működéséhez szükséges tárhely és szoftver biztosítása), saját adatkezelési tájékoztatója (szabályzata) van és szolgáltatóként fenntartja az érintettel, mint felhasználóval a saját kapcsolatát. A Meta Platforms Ireland adatkezelési szabályzata a https://www.facebook.com/privacy/policy weboldalon érhető el.
Társaságunk Youtube oldalát biztosító internetes platform üzemeltetője a Google Ireland Limited (székhelye/postacíme: Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Írország). A platform üzemeltetője működteti a platform teljes informatikai infrastruktúráját (a működéséhez szükséges tárhely és szoftver biztosítása), saját felhasználási feltételei és adatvédelmi irányelvei vannak, amelyek közül utóbbi a https://policies.google.com/privacy?hl=hu weboldalon érhető el.
Társaságunk TikTok oldalát biztosító online platform üzemeltetője a TikTok Technology Limited (postacíme: 10 Earlsfort Terrace, Dublin, D02 T380, Írország). A platform üzemeltetője működteti a platform teljes informatikai infrastruktúráját (a működéséhez szükséges tárhely és szoftver biztosítása). A közösségi platform adatkezelési szabályzata a https://www.tiktok.com/legal/page/eea/privacy-policy/hu-HU a weboldalon érhető el.
A Társaság internetes közösségi oldalain közzétett adatok – ideértve az érintett által közzétett adatokat – bármely felhasználó számára hozzáférhetőek (nyilvánosak).
Társaságunk a GDPR-ban meghatározott adatvédelmi tisztviselői feladatok ellátásával Dr. Csige Bernadettet (székhelye/postacíme: 4024 Debrecen, Vár utca 2. 1/3., e-mail: dpo@drcsige.hu) bízta meg, akinek a részére a feladatai ellátásához – ideértve különösen az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos kérelmeinek és panaszainak megvizsgálásában, megválaszolásában, valamint az adatvédelmi incidensek kezelésében való közreműködést – a szükséges személyes adatokat továbbítja.
Az érintettekkel kapcsolatos jogvitás ügyek és jogi igények megvizsgálása, véleményezése, azokkal kapcsolatos jogi eljárásokban a Társaság jogi képviseletének ellátása érdekében a Társaság a jogi tanácsadáshoz, jogi állásfoglalások kialakításához és jogi igények előterjesztéséhez szükséges adatokat továbbítja az által megbízott ügyvéd vagy ügyvédi iroda részére.
A Társaság szabályszerű működésének és tevékenységének ellenőrzésére jogszabály alapján feljogosított szervek, illetőleg személyek a feladatkörükben eljárva megismerhetik és a rájuk vonatkozó szabályok szerint kezelhetik az érintett ellenőrzés lefolytatásához szükséges adatait. Bírósági vagy hatósági megkeresés esetén Társaságunk a megkereső szerv felhívásában (határozatában) foglalt kötelezettség teljesítéséhez szükséges adatokat továbbítja a megkereső szerv részére.
-
ÉRINTETTI JOGOK
Személyes adatainak kezelésével összefüggésben az érintetteket az alábbi jogosultságok illetik meg:
-
Hozzáférési jog
Az érintett jogosult arra, hogy a Társaságtól visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a következő információkhoz hozzáférést kapjon:
- a) az adatkezelés céljai;
- b) az érintett személyes adatok kategóriái;
- c) azon címzettek vagy címzettek kategóriái, akikkel, illetve amelyekkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják, ideértve különösen a harmadik országbeli címzetteket, illetve a nemzetközi szervezeteket;
- d) adott esetben a személyes adatok tárolásának tervezett időtartama, vagy ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjai;
- e) az érintett azon joga, hogy kérelmezheti a Társaságtól a rá vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen;
- f) a valamely felügyeleti hatósághoz címzett panasz benyújtásának joga;
- g) ha az adatokat nem az érintettől gyűjtötték, a forrásukra vonatkozó minden elérhető információ;
- h) automatizált döntéshozatal ténye, ideértve a profilalkotást is, valamint legalább ezekben az esetekben az alkalmazott logikára és arra vonatkozó érthető információk, hogy az ilyen adatkezelés milyen jelentőséggel bír, és az érintettre nézve milyen várható következményekkel jár.
Az érintett jogosult továbbá arra, hogy az adatkezelés tárgyát képező személyes adatai másolatát kérésére a Társaság a rendelkezésére bocsássa. Az érintett által kért további másolatokért a Társaság az adminisztratív költségeken alapuló, ésszerű mértékű díjat jogosult felszámítani. A másolat igénylésére vonatkozó jog gyakorlása nem érintheti hátrányosan mások jogait és szabadságait.
Az adatbiztonsági követelmények teljesülése és az érintett jogainak védelme érdekében a Társaság köteles meggyőződni az érintett és a hozzáférési jogával élni kívánó személy személyazonosságának egyezéséről, amelynek érdekében a tájékoztatás és a személyes adatok másolatának kiadása is az érintett személyének azonosításához kötött.
-
Helyesbítéshez való jog
Az érintett jogosult arra, hogy kérésére a Társaság – a helyesbítési kérelemmel érintett adat pontatlanságának az igazolása mellett – helyesbítse a rá vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az adatkezelés célját, az érintett jogosult arra, hogy kérje a hiányos személyes adatai kiegészítését.
-
A zároláshoz (adatkezelés korlátozásához) való jog
Az érintett kérheti, hogy a személyes adatai kezelését a Társaság korlátozza (az adatkezelés korlátozott jellegének egyértelmű jelölésével és az egyéb adatoktól elkülönített kezelés biztosításával) amennyiben
– vitatja a személyes adatai pontosságát (ebben az esetben a Társaság arra az időtartamra korlátozza az adatkezelést, amíg ellenőrzi a személyes adatok pontosságát);
– az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
– a Társaságnak már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy
– az érintett tiltakozott az adatkezelés ellen (ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy a Társaság jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben).
-
A tiltakozáshoz való jog
Az érintett jogosult arra, hogy saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon a személyes adatai kezelése ellen, amennyiben az adatkezelés a Társaság vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges. Ebben az esetben a Társaság a személyes adatokat csak akkor kezelheti tovább, ha bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.
-
Törléshez való jog („az elfeledtetéshez való jog”)
Az érintett jogosult arra, hogy kérésére a Társaság törölje a rá vonatkozó személyes adatokat, ha az alábbi indokok valamelyik teljesül:
- a Társaságnak a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötte vagy más módon kezelte;
- az adatkezelés jogellenes;
- ha az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;
- ha az érintett tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre;
- ha a személyes adatokat a Társaságra alkalmazandó uniós vagy tagállami jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell.
A Társaságnak az érintett törlési kérelmét nem kell teljesítenie, amennyiben az adatkezelés szükséges
- a véleménynyilvánítás szabadságához, vagy a tájékoztatáshoz való jog gyakorlása céljából;
- jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez;
- a Társaságra vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése miatt;
- a népegészségügy területét érintő közérdek alapján;
- közérdekű archiválás, tudományos, vagy történelmi kutatás, statisztikai célból, amennyiben az adattörlés lehetetlenné tenné, vagy komolyan veszélyeztetné az adatkezelés céljának teljesítését.
-
Adathordozhatósághoz való jog:
Amennyiben az adatkezelés az érintett hozzájárulásán vagy az érintettel kötött szerződésen alapul és az adatkezelés automatizált módon történik, az érintett jogosult arra, hogy az általa a Társaság rendelkezésére bocsátott személyes adatait tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa.
-
AZ ADATKEZELÉSSEL ÖSSZEFÜGGŐ KÉRELMEK ÉS PANASZOK BEJELENTÉSE:
Az érintett az adatkezeléssel kapcsolatos kérelmét vagy panaszát Társaságunk 1. pontban feltüntetett postacímén vagy e-mail címén keresztül tudja megküldeni a számunkra. Társaságunk az érintett kérelmét indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb annak beérkezésétől számított 1 (egy) hónapon belül megvizsgálja és tájékoztatja az érintetett az ügyében hozott döntéséről, valamint a Társaság által megtett vagy megtenni tervezett intézkedésekről. Szükség esetén, figyelembe véve a kérelmek számát és azok összetettségét, e határidő további 2 (két) hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról a késedelem indokainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított 1 (egy) hónapon belül tájékoztatjuk az érintettet. Amennyiben az érintett elektronikus úton nyújtotta be a kérelmét, a tájékoztatást szintén elektronikus úton adjuk meg, kivéve, ha az érintett azt kifejezetten másként kéri. Amennyiben a kérelem megalapozatlan, a Társaság tájékoztatja az érintettet a kérelme elutasításáról, annak okáról, valamint az érintettet megillető jogorvoslati lehetőségekről a jelen Tájékoztató 8. pontjában írtak szerint.
-
JOGORVOSLATI JOG
Amennyiben az érintett úgy ítéli meg, hogy Társaságunk a személyes adatainak kezelése során megsértette a hatályos adatvédelmi követelményeket, úgy
- panaszt nyújthat be a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (cím: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11., postacím: 1363 Budapest, Pf. 9. E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu, honlap: www.naih.hu), vagy
– lehetősége van adatainak védelme érdekében bírósághoz fordulni, amely az ügyben soron kívül jár el. Ebben az esetben szabadon eldöntheti, hogy az eljárást a Társaság székhelye szerint illetékes törvényszéknél (a Fővárosi Törvényszéknél), vagy az Ön lakóhelye, illetve tartózkodási helye szerint illetékes törvényszéknél indítja meg. Az illetékes törvényszékekre vonatkozó adatokat megtalálhatja a https://birosag.hu/birosag-kereso weboldalon.
MELLÉKLET: Fogalom meghatározások
A jelen Tájékoztató alkalmazásában irányadó főbb fogalmak a következők:
személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintettre”) vonatkozó bármely információ. Azonosítható természetes személy az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, azonosító szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy fizikai, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható.
érintett: azon természetes személy, akinek a Társaság a Tájékoztatóban írtak szerint a személyes adatait kezeli.
adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés, továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés.
adatfeldolgozás: az Adatkezelő megbízásából vagy rendelkezése alapján eljáró adatfeldolgozó által végzett adatkezelési műveletek összessége.
adatfeldolgozó: az a személy vagy szerv, amely az Adatkezelő nevében személyes adatokat kezel.
címzett az a személy vagy szerv, akivel, vagy amellyel az Adatkezelő a személyes adatot közli.
adatvédelem: a személyes adatok jogszerű kezelését, az érintett személyek védelmét biztosító alapelvek, szabályok, eljárások, adatkezelési eszközök és módszerek összessége.
adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele.
az adatkezelés korlátozása: a tárolt személyes adatok megjelölése jövőbeli kezelésük korlátozása céljából.
adattörlés: az adat felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállítása többé nem lehetséges.
profilalkotás: a személyes adatok automatizált kezelésének bármely olyan formája, amelynek során a személyes adatokat valamely természetes személyhez fűződő bizonyos személyes jellemzők értékelésére, különösen a munkahelyi teljesítményhez, gazdasági helyzethez, egészségi állapothoz, személyes preferenciákhoz, érdeklődéshez, megbízhatósághoz, viselkedéshez, tartózkodási helyhez vagy mozgáshoz kapcsolódó jellemzők elemzésére vagy előrejelzésére használják.
az érintett hozzájárulása: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez.